10 iznenađujućih razloga zašto će vam šetanje drastično poboljšati zdravlje

Od djetinjstva nas uče da je vježbanje veoma važno za naše zdravlje i da treba da se fokusiramo na njega. Ovo je prilično očigledno, ali za one koji ne vole da se znoje u teretani, ili nemaju vremena i novca, a žele da vode računa o svom zdravlju, preporučujemo šetnju. Možda djeluje previše jednostavno, ali je dokazano je da ona ima mnogobrojne pozitivne uticaje na tijelo.

Pogledajte 10 razloga zbog kojih bi svakodnevno trebalo da pješačite 30- 45 minuta.

1. Snižava rizik od Alchajmerove bolesti

slika-1
Vjerovali ili ne, pješačenje može da utiče i na vaše cjelokupno mentalno zdravlje. Studije pokazuju da ono smanjuje rizik od Alchajmerove bolesti, pa su tako muškarci između 71 i 93 godine koji su hodali nešto manje od polovine kilometra, prepolovili rizik od ove bolesti.

2. Tonira mišiće

slika-2
Činjenica da vježbanje gradi mišiće je očigledna, ali se isto odnosi i na pješačenje. Ono usklađuje mišiće nogu, stražnjice i stomaka. Takođe, definiše kvadricepse, zadnju ložu i podiže gluteuse. Ako obratite pažnju na stav, možete uskladiti trbušnjake i struk.

3. Poboljšava zdravlje srca i snižava pritisak

slika-3
Svako ko ima ozbiljnijih problema sa srcem treba da posjeti doktora. Ali, šetnja može biti od velike pomoći u snižavanju pritiska i srčanih problema, pa je zbog ovih dobrobiti preporučeno da je svaki dan praktikujete.

4. Unapređuje zdravlje debelog crijeva

slika-4
Redovna kratka šetnja, od samo 10-15 minuta dnevno, može pomoći da čitav digestivni sistem optimalno funkcioniše.

5. Popravlja raspoloženje

slika-5
Ako ste snuždeni, prošetajte se komšilukom. Pješačenje 30- 45 minuta dnevno provjereno popravlja raspoloženje i otklanja “depresivna” osjećanja.

Izvor: fokuzz

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *